Bereik jouw doelgroep wanneer deze onderweg is.
Tegenwoordig hangen op steeds meer plekken in Nederland grote digitale schermen. Op deze schermen is het mogelijk om jouw advertentie te tonen op specifieke locaties en tijdstippen. Dit is een nieuwe vorm van adverteren en een beter alternatief voor een traditionele abri. Deze digitale schermen hangen op verschillende locaties zoals bushaltes, grote pleinen, en winkelcentra, maar ook langs snelwegen.
Via ons platform kunnen wij inkopen bij alle DOOH-aanbieders van Nederland. Dit zijn duizenden plekken in Nederland. Het voordeel van Digital Out of Home is dat wij de advertenties alleen laten zien op het moment dat jouw doelgroep waarschijnlijk in de buurt is.
Digital Out Of Home biedt verschillende targeting mogelijkheden waarmee specifieke doelgroepen op specifieke locaties bereikt kunnen worden. Wil je als universiteit of hogeschool bepaalde studies uitlichten en aantrekkelijk maken voor toekomstige studenten? Adverteer dan doordeweeks in de ochtend in de buurt van middelbare scholen die havo, vwo en gymnasium aanbieden. Een van de vele mogelijkheden is namelijk het selecteren van schermen op basis van postcode. Deze targeting mogelijkheden zijn voor ontzettend veel branches interessant. Wil jij op warme dagen ijs promoten bij een winkelgebied of wil jij als schilder opvallen in een nieuwbouwwijk? Wij kunnen je hierbij helpen.
De scan ontvang je meteen per mail. Na de scan ontvang je een rapport met een handige benchmark van jouw bedrijf vergeleken met bedrijven die nu snel groeien.
Een Digital Out Of Home strategie werkt versterkend bij een geïntegreerde marketingcampagne in combinatie met Social Media en Google Ads. Uiteraard werkt een Digital Out Of Home strategie als marketinginstrument om bekendheid te creëren voor jouw bedrijf, producten en/of diensten, ook zonder de combinatie met andere marketinginstrumenten. Zo kan je jouw merkbekendheid met een Digital Out Of Home campagne een enorme boost geven.
"*" geeft vereiste velden aan