fbpx

Digitaal adverteren

Digital Out Of Home (DOOH) adverteren

Bereik jouw doelgroep wanneer deze onderweg is.

Bereik bijvoorbeeld automobilisten, studenten of juist winkelende consumenten
Vertoning op basis van locatie, tijden of het weer
Door digitale inkoop kun je starten met vrijwel elk budget

Wij werken voor

Als online marketing bureau werken we voor diverse klanten, zowel groot als klein.
Bekijk hier een paar van onze blije opdrachtgevers. 
 
 

Wat is Digital Out Of Home (DOOH)?

Tegenwoordig hangen op steeds meer plekken in Nederland grote digitale schermen. Op deze schermen is het mogelijk om jouw advertentie te tonen op specifieke locaties en tijdstippen. Dit is een nieuwe vorm van adverteren en een beter alternatief voor een traditionele abri. Deze digitale schermen hangen op verschillende locaties zoals bushaltes, grote pleinen, winkelcentra, maar ook langs snelwegen.

Starten met Digital Out Of Home advertising? Wij helpen met:

 Ontwerp van geanimeerde afbeeldingen

 Hulp bij het kiezen van geschikte locaties (en tijden) voor uw boodschap

 Ontwikkeling en uitvoer plaatsingsstrategie

Voordelen Digital Out Of Home?

Via ons unieke platform kunnen wij inkopen bij alle DOOH-aanbieders van Nederland. Dit zijn duizenden plekken in Nederland. Het voordeel van Digital Out of Home is dat wij de advertenties alleen laten zien op het moment dat jouw doelgroep waarschijnlijk in de buurt is.

Unieke targeting mogelijkheden

Digital Out Of Home biedt verschillende targeting mogelijkheden waarmee specifieke doelgroepen op specifieke locaties bereikt kunnen worden. Wil je als universiteit of hogeschool bepaalde studies uitlichten en aantrekkelijk maken voor toekomstige studenten? Adverteer dan doordeweeks in de ochtend in de buurt van middelbare scholen die havo, vwo en gymnasium aanbieden. Een van de vele mogelijkheden is namelijk het selecteren van schermen op basis van postcode.

Deze unieke targeting mogelijkheden zijn voor ontzettend veel branches interessant. Wil jij op warme dagen ijs promoten bij een winkelgebied of wil jij als schilder opvallen in een nieuwbouwwijk? Wij kunnen je hierbij helpen.

 

Neem Digital Out Of Home ook mee in jouw marketingstrategie

Een Digital Out Of Home strategie werkt versterkend bij een geïntegreerde marketingcampagne in combinatie met Social Media en Google Ads. Uiteraard werkt een Digital Out Of Home strategie ook als marketinginstrument om bekendheid te creëren voor jouw bedrijf, producten en/of diensten zonder de combinatie met andere marketinginstrumenten. Zo kan je jouw merkbekendheid met een Digital Out Of Home campagne een enorme boost geven.

Starten met DOOH adverteren?

Laten we dan snel afspreken.

Plan hier een tijd in die voor jou uitkomt om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken.