Aflevering #4

Een deep-dive in marketingpsychologie - Christ Coolen

Luister nu deze podcast via je favoriete kanaal

Christ Coolen

Een deep-dive in marketingpsychologie

In alweer de 4e editie van Digital Inside – de Podcast hebben we Christ Coolen te gast. Christ publiceert veel over marketing en biedt trainingen aan over copywriting en de psychologische kant van marketing. De ideale gast om eens goed in de grillen van de marketingpsychologie te duiken. Dat doen we aan de hand van de volgende stellingen:

👉 Tegenwoordig kan ik de tekstuele en visuele uitingen (content) van mijn bedrijf gemakkelijk en goed en volledig laten maken door AI.

👉 Organisaties hebben wel de wil een sterk en consistent merk neer te zetten, maar kunnen dit niet.

👉 De tone-of-voice is belangrijker voor het uitstralen van je identiteit maar minder belangrijk voor het binnenhalen van conversies.

👉 Wil je jouw merkidentiteit veranderen, dan zal je het hele communicatieteam vervangen.

👉 B2B aankoopprocessen worden gedreven door logica, efficiëntie en ROI en niet door gevoel en beleving.

 

Interessant verhaal of case voor andere marketeers?

Ben jij onze volgende gast?

Wie weet, ben jij of ken jij dé persoon die niet mag ontbreken bij onze podcast? Laat het dan vooral weten!

Neem contact op
You're in good company
Google partnerAdCalls partnerFD gazelle 2023Microsoft Partner badge