Aflevering #1

First Party Data - met Andries Hiemstra

Luister nu deze podcast via je favoriete kanaal

Andries Hiemstra

First Party Data

Heb jij de regie over data wel in eigen handen met First Party Data? Wat betekent de veranderende rol van de marketeer en wat voor invloed heeft de nieuwe wetgeving hierop? Thomas Lammertsma bespreekt het allemaal in deze podcast met Andries Hiemstra.

Over Andries Hiemstra:
Andries Hiemstra is een gepassioneerde digital professional met meer dan 15 jaar werkervaring aan zowel bureau- als klantzijde. Vanuit ahconsulting inspireert, adviseert en ondersteunt hij bedrijven tot 1:1 op het gebied van digital marketing, e-commerce en business transformaties.

Tegelijkertijd is Andries (gast)docent bij een aantal hogescholen en opleidingsinstituten. Daarnaast is Andries actief in diverse expertgroepen van onder andere DDMA, ShoppingTomorrow, ShoppingAwards en jurylid van de Dutch Search Awards.

De volgende stellingen komen langs:

Stelling 1: Bedrijven die niet inzetten op de first party cookies gaan het vanaf 2024 echt zwaar krijgen qua marketing performance?
Stelling 2: De huidige rol van de marketeer zal echt veranderen
Stelling 3: Bedrijven gaan last nieuwe wetgeving rondom First Party
Stelling 4: Een first party strategy is vooral iets voor de corporates en niet voor het MKB

 

 

Interessant verhaal of case voor andere marketeers?

Ben jij onze volgende gast?

Wie weet, ben jij of ken jij dé persoon die niet mag ontbreken bij onze podcast? Laat het dan vooral weten!

Neem contact op
You're in good company
Google partnerAdCalls partnerFD gazelle 2023Microsoft Partner badge