Wil je opvallen in een overvolle markt én relevant blijven voor je doelgroep? Wij helpen je merk scherp te positioneren: onderscheidend, strategisch en toekomstgericht.
Zonder duidelijke merkpositionering blijf je één van de zovelen. Maar een sterk gepositioneerd merk valt op en blijft hangen.
Bij Digital Inside helpen we je om jouw unieke plek in de markt te claimen. We brengen je doelgroep, concurrentie en merkfundament samen tot één scherpe positionering die klopt bij wie je bent, waar je voor staat en waarom jij ertoe doet.
Met deze stappen zorgen we voor een positionering die richting geeft en relevant is:
We brengen het speelveld van in kaart en ontdekken waar ruimte zit voor jouw merk om zich te onderscheiden.
Wie wil je bereiken en wat drijft jouw doelgroep? We verdiepen ons in hun wensen, verwachtingen en belevingswereld.
We gebruiken je missie, visie, merkwaarden en merkpersoonlijkheid als basis voor de positionering.
We formuleren jouw merkbelofte, onderscheidende haakje en kernboodschap – compact en toepasbaar.
Je kunt je pas goed positioneren als je merkfundament klopt. Onze Merkfundamenten Workshop helpt je om die kern scherp te krijgen.
Al meer dan 50 bedrijven gingen je voor. Check hieronder een aantal van de successen waar we extra trots op zijn! Op zoek naar meer inspiratie? Bekijk hier dan al onze cases.
Verstuur het onderstaande formulier. Dan nemen we contact met je op voor een eerste vrijblijvende afspraak.
"*" geeft vereiste velden aan