Met Google Analytics kun je de online activiteit op je website meten. Wie zijn eigenlijk je websitebezoekers en hoe gedragen ze zich op je website? Gebruik deze inzichten om je ROI te vergroten.
Inzicht in bezoekersprofielen
Inzicht in bezoekersgedrag
Inzicht in website verkeer
Doelen en e-commerce instellen
Met Google Analytics maak je jouw website gegevens eenvoudig inzichtelijk. Met behulp van deze inzichten zie je wat er goed gaat, en waar verbetering nodig is. Als je in Google Analytics ook doelen instelt, dan kun je hier een waarde aan toewijzen en je ROI meten en verbeteren. Als je helder hebt welke statistieken voor jouw bedrijf interessant zijn, dan kun je juíst die statistieken bekijken voor de meeste waardevolle inzichten waar je echt mee verder kunt.
Combineer hier data uit verschillende kanalen, zoals Google Ads, en zie het effect van jouw online campagnes. Hiermee krijg je helderheid in voortgang en KPI’s. Alle gegevens en data uit Google Analytics kunnen in een inzichtelijk dashboard worden gezet waarmee we de strategie aanpassen aan het gedrag van jouw bezoekers.
Bij Digital Inside werken wij altijd met een data-gedreven online marketing strategie. Google Analytics is de basis voor het in kaart brengen van website statistieken. Inzichten en concrete resultaten zijn onmisbaar voor een goede strategie. Daarnaast is Google Analytics essentieel voor het doormeten van de resultaten van online campagnes. Alleen zo behaal je het maximale resultaat uit je online investeringen en geef je jouw online marketing doelen een boost! Met Google Analytics krijg je bijvoorbeeld de volgende website inzichten:
Aantal nieuwe en terugkerende bezoekers
Waar komen bezoekers vandaan
Hoeveel producten zijn er verkocht
Hoe presteren marketing campagnes
Statistieken zoals conversieratio en bouncepercentages
Onze specialisten kunnen je helpen met o.a.:
Neem contact met ons op en onze Web Analytics specialisten bespreken jouw wensen en de mogelijkheden.