Google Tag Manager (GTM) is een super handige tool waarmee jij al je website tags op één plek kunt installeren – zonder een developer. Hiermee heb je eenvoudig zelf controle over het beheren en implementeren van scripts op je website.
Tags zijn makkelijk te beheren, aan te passen of te verwijderen
Implementeer scripts zoals Google Analytics en de Facebook Pixel
Snel en makkelijk inzicht in websitebezoekers
Haal het maximale uit je online campagnes
Als je Google Tag Manager op de juiste manier gebruikt krijg je meer inzicht in het gedrag van je websitebezoekers. Je maakt je website volledig meetbaar door verschillende, voor jouw bedrijf waardevolle, tags en triggers in te stellen. Vervolgens koppel je deze tags met Google Analytics en stel je hier je doelen in.
Het analyseren van de data en doelen laat zien wat er precies gebeurt op je website en waar nog kansen liggen voor optimalisatie. Een data-gedreven inzicht is altijd het startpunt voor meer conversies. Sturen op concrete en betrouwbare data is essentieel voor het uitvoeren van slimme online marketing campagnes.
Bij Digital Inside werken wij altijd met een data-gedreven online marketing strategie. De basis van het inrichten van deze betrouwbare data en de benodigde tags en pixels is altijd Google Tag Manager. Maar voordat we beginnen met het instellen van tags en triggers, en het inladen van externe scripts, bespreken we altijd samen wat jouw bedrijfsdoelstellingen zijn en welke doelen interessant zijn om te monitoren. Hierbij kijken we ook naar de technische mogelijkheden. Zijn we hier samen uit? Dan gaan wij aan de slag en richten wij Google Tag Manager zo optimaal en effectief mogelijk in om alle gewenste statistieken inzichtelijk te maken.
Ingevulde formulieren
Aantal downloads van een document of whitepaper
Aantal contactmomenten
Aantal gerealiseerde verkopen
Chats
Onze specialisten kunnen je helpen met o.a.:
Neem contact met ons op en onze Web Analytics specialisten bespreken jouw wensen en de mogelijkheden.