Een goed online marketing dashboard is de basis voor online groei.
Smart Office
Een online marketing dashboard is zeker geen Google Analytics. De data hiervan is perfect als bron, maar dan moet je Google Analytics eerst goed instellen. Bovendien zijn er ook andere bronnen nodig voor een compleet online marketing dashboard, zoals Google Ads, YouTube, Display Ads en Instagram.
Dashboards geven in één overzicht de data weer van verschillende bronnen. Ideaal om goed te sturen op je belangrijkste inzichten. Denk hierbij aan de verschillende routes waar je bezoekers vandaan komen, welke campagnes zorgen voor de meeste conversies en hoeveel een bepaalde conversies precies kost.
Wij hebben een eigen dashboard ontwikkeld die we eenvoudig kunnen aanpassen voor de wensen van onze klanten.
Klanten van Digital Inside ontvangen maandelijks een dashboard met daarin de volgende inzichten:
De doelstellingen van elke klant zijn natuurlijk anders, daarom is ons dashboard eenvoudig uit te breiden met meer inzichten. Denk hierbij aan:
Heb jij een specifieke vraag om andere inzichten mee te nemen in een online marketing dashboard? Laat het ons dan even weten en dan kijken we naar de mogelijkheden.
De scan ontvang je meteen per mail. Na de scan ontvang je een rapport met een handige benchmark van jouw bedrijf vergeleken met bedrijven die nu snel groeien.
Onze kracht zit in onze online marketing kennis en het gevoel dat we uitdragen. De inzet en het enthousiasme dat je van ons team krijgt vind je niet snel ergens anders. Mooie resultaten zijn onze drijfveer en wij zorgen ervoor dat je het gevoel hebt dat we je eigen online marketingteam zijn.
Leer het team kennen