Voor bedrijven die meer leads en klanten willen.
Wil jij meer leads en klanten uit je website halen? Dat kan tegenwoordig met Marketing Automation. Met Marketing Automation automatiseer je veel herhalende activiteiten, zoals chatgesprekken, e-mailmarketing, social media advertenties en andere advertenties. Mega doelgericht en heel efficiënt. Dit allemaal om klanten en prospect echt een persoonlijke ervaring te bieden en te zorgen voor meer leads en klanten.
Marketing Automation bestaat uit een aantal activiteiten die we slim laten samenwerken. Zo behaal je efficiënt en doelgericht meer leads.
Deze is natuurlijk nodig om (potentiële) klanten meer over je producten en diensten te vertellen. Dit is het kernpunt van alle marketing activiteiten.
Zonder goede online marketing kanalen geen bezoekers op je website. SEO, SEA, content marketing en social media marketing kunnen daarom niet ontbreken in de marketing automation strategie. De filosofie achter marketing automation is dat je met name inbound marketing kanalen (SEO en SEA) inzet, waarbij klanten echt al naar je product en of dienst op zoek zijn.
Van de bezoekers op je websites gaan we leads maken. Dit door slimme pop-ups, chats en whitepapers aan te bieden. Met als doel de belangrijkste contactgegevens te ontvangen om deze te gebruiken in geautomatiseerde marketingprogramma’s. Wist je dat 50% van de leads die gekwalificeerd is nog helemaal niet klaar is om te kopen? Deze leads gaan we enthousiast maken via een leadnurturing programma, zodat de kans op verkopen stijgt.
Gegevens van klanten en nieuwe leads leggen we vast in het CRM-systeem van HubSpot. HubSpot is de #1 marketing automation software en gaat veel verder dan andere CRM-systemen.
We gaan verschillende workflows instellen. Dit zijn schema’s met automatische acties om het aantal verkopen te verhogen. Deze workflows zijn verschillende acties die afhankelijk zijn van het gedrag van de potentiële klant.
HubSpot marketing automation software
Wij gebruiken de software van HubSpot voor de implementatie van marketing automation bij bedrijven. Waarom? HubSpot is een inbound-marketingtool met als doel leads om te zetten in klanten. Met de software van HubSpot heb je meteen een goed CRM-systeem, workflows en kan je precies zien wat de optimale routes zijn om van leads klanten te maken.
De scan ontvang je meteen per mail. Na de scan ontvang je een rapport met een handige benchmark van jouw bedrijf vergeleken met bedrijven die nu snel groeien.
Wil jij aan de slag met marketing automation? Als gespecialiseerd marketing automation bureau kunnen wij je helpen met alle benodigde activiteiten. Neem nu contact op voor vrijblijvende afspraak.
Marketing automation is interessant voor bedrijven die marketing en sales veel beter op elkaar willen laten aansluiten. Wil jij je marketing automation uitbesteden? Wij helpen je met:
Zo groei jij verder met jouw business!
"*" geeft vereiste velden aan