Google Ads uitbesteden

Gecertificeerde Ads specialisten voor jouw campagnes

 

Google Ads uitbesteden aan de profs

Met Google Ads  krijg je nieuwe bezoekers, nieuwe klanten en vooral meer verkopen. Dit kanaal zorgt voor het snelste rendement. Wil je Google Ads uitbesteden? Onze gecertificeerde Ads specialisten staan voor je klaar . Zij optimaliseren de campagnes continu voor de meest winstgevende resultaten.

controle op budget
snel rendement
adverteer doelgericht
meetbare investering
snel meer klanten en omzet

Haal je niet genoeg rendement uit je huidige Ads campagne? Bereik je niet de juiste doelgroep? Heb je het gevoel dat er veel meer uit je campagnes te halen is? Dan staan wij voor je klaar om advies te geven of de campagnes uit handen te nemen. Dan hoef je je namelijk helemaal geen zorgen meer te maken. Wij hebben veel Google Ads ervaring in verschillende branches en weten wat we doen!

Vrijblijvende Google Ads scan

Haal jij al het maximale rendement uit je campagnes?

Certificeringen

 
Google Partner
Google Analytics certified
 

Wat is het voordeel van Zoekmachine Adverteren (SEA)

SEA is het inzetten van betaalde advertenties in zoekmachines, zoals Google en Bing. Het grote voordeel van SEA ten opzichte van bijvoorbeeld zoekmachine optimalisatie (SEO) is snelheid. Hoog ranken in de organische posities van Google kan maanden duren, terwijl je met Google Ads (SEA) meteen bovenin de zoekresultaten kunt staan. Zo kun je snel scoren, veel leads binnenhalen en je omzet verhogen. Je investeert in je bedrijf door middel van succesvol adverteren. 

Google Ads (SEA) is in te zetten voor de volgende doelstellingen

  • creëer meer naamsbekendheid
  • krijg meer websitebezoekers en leads
  • verhoog je omzet 

Google Ads campagnes zorgeloos uitbesteden

Adverteren met Google Ads is een dynamisch spel. In het Ads platform is ontzettend veel mogelijk. Zonder goede kennis hiervan is het meestal een te kostbaar of te ingewikkeld kanaal. Met de juiste kennis wordt het juist een kanaal met een enorm potentieel voor extra omzet. De truc zit hem namelijk niet in het opzetten van de campagne maar juist in de continue optimalisaties. Het is niet genoeg om de campagnes alleen op te zetten en er daarna niet meer naar om te kijken. Het is belangrijk om de inzichten te bundelen en de campagnes regelmatig bij te sturen. Wij hebben veel ervaring en zijn Google Partner. Je campagnes zijn bij ons dus in goede handen. Wij hebben de kennis in huis om jouw campagnes perfect op te zetten en steeds weer te optimaliseren. Zo gooi je dus geen onnodig geld weg. 

Google Ads (SEA) werkwijze Digital Inside

Vooraf bepalen we samen wat de belangrijkste doelstellingen voor jou zijn. Wil jij graag gebeld worden, ingevulde formulieren zien of producten verkopen? Wij maken dit volledig meetbaar op je website en verwerken alles in een datagericht dashboard dat we elke maand naar je toesturen. 
Wanneer de gewenste conversies eenmaal duidelijk zijn richten we de campagnes zo in dat we tegen de laagste kosten een zo hoog mogelijk conversiepercentage behalen. Elke branche is anders, dat weten we inmiddels. Daarom is de aanpak die we voor jou gebruiken afhankelijk van jouw wensen op maat gemaakt. 

Waar kunnen we je merk promoten: 

Search

Google Search

Display

Google Display

Shopping

Google Shopping

Bing

Bing Ads

YouTube

Youtube Advertising

Websitebezoekers

Remarketing

Hier worden we blij van:

  • Het team van Digital Inside heeft veel kennis & kunde in huis. Met deze expertise heeft Merin in een jaar tijd mooie stappen kunnen zetten. Daarnaast zijn de lijnen lekker kort, denken ze op elk vlak mee en is de samenwerking goud!

    Social Merin

Zij kozen voor Digital Inside: 

 
 

Vrijblijvende Google Ads scan

Doe een vrijblijvende Google Ads scan. Als gecertificeerd Google Partner zijn wij experts in Google Ads. We zien jaarlijks honderden campagnes. Hierdoor hebben we een heel goed beeld van wat wel en wat niet werkt. Via de onderstaande link maak je een afspraak om de scan door te nemen.

De volgende punten zien we heel vaak misgaan in een Google Ads campagne:

  • Foute regio’s voor campagne
  • Niet optimale landingspagina’s
  • Het niet meten van resultaten
  • Gemiste kansen door onvolledig zoekwoorden onderzoek
  • Advertenties worden weergegeven in Game Apps (Onnodige klikken op advertenties)
  • Geen ingestelde advertentietijden (adverteren buiten openingstijd)
  • Extensies ontbreken, hierdoor mis je kansen om extra informatie mee te geven.

Plan een afspraak >