Over het
verrassende begin

De start van Digital Inside

Digital Inside is in 2017 gestart door Guido Tijmensen en Dennis Kooijman. Een goed idee komt vaak op een verrassend moment. Zo is het idee voor Digital Inside niet ontstaan tijdens een geplande brainstorm of strategiesessie, maar op een dag voor de Kohlenpott-derby (Dortmund – Schalke’04) in een kroeg in Dortmund.

Tekort aan 
Digital talent

Onder het genot van verschillende Duitse pilsners kwamen wij op het onderwerp “Digital Marketing.” Wij waren verrast dat er nog zo weinig aansluiting is tussen de behoefte van de business en het uitstroomniveau vanuit de studiebanken. Zeker omdat er juist een groeiende vraag is naar de invulling van digitale rollen en bij de meeste organisaties het onderwerp digitalisering bovenaan de agenda staat.

Wij vormen een versterkend team, met de kennis van Guido over digital marketing en Dennis met zijn kennis en ervaring van als ondernemer.Met Digital Inside willen we vernieuwend zijn. Om ook vernieuwend te blijven houden wij vast aande Digital Inside V-principles. In deze tijd dat nieuwe destructieve bedrijfsmodellen de klassiek ondernemende organisaties flink op zijn kop zetten is frisheid van jong talent juist extreem waardevol voor organisaties.

Vanuit deze behoefte in de markt zijn wij Digital Inside BV gestart. Wij vormen een Versterkend team, met de kennis van Guido over digital marketing en Dennis met zijn kennis en ervaring van als ondernemer. Met Digital Inside willen we vernieuwend zijn. Om ook vernieuwd te blijven houden wij vast aan de Digital Inside V-principles.

Digital Inside
V-Principles

  • Versterkend: Wij zijn een versterking voor onze klanten en elkaar.
  • Vernieuwend: Wij stimuleren persoonlijke ontwikkeling en het gebruiken van nieuwe digitale mogelijkheden.
  • Verfrissend: Ons team bestaat uit frisse mensen met frisse ideeën.
  • Verrassend: Als wij deze verklappen is het geen verrassing meer.

 
meer weten over Digital Inside?

 

Neem contact op met Guido.